20 April 2009

jom jalan2..part 1

wahh..lamenyer aku tak update blog nie..hehe nampaknye mase mencemburui life aku..isk busy giler aku semenjak 2 menjak nie..well,busy..busy gak tp aku masih sempat jln2 ngan family..baru2 nie aku amik cuti smpai 5 ari woo (tmasuk weekend lerr)..but still bukannyer senang nk dpt tuhh..plan nk jln2 da lamer daa..so, last week our destination was penang,kedah and perak (my hometown) tp lebihnyer kat penang ngan perak lerr. so kami bertolak hari rabu (15 apr) lepas zohor trus ke penang..dan driver yg terpilih semestinya aku..haha cam tak caye jer parents aku bg bwk kete jaoh2..tp disebabkan aku nie driver yg tak pro smpai tapah(singgah makan tghri) jer aku da ngantok daa (perut sudah penuh lorr) so ayahandaku ler yg mengambil alih tugas drive smpai penang..bestnyer dpt smbg tdo..zzzzz jd bak kate member opisku "sekelip mate jer da smpai" kat umah akak aku kat juru.Smpai2 jer akak aku da siap masak (hmm makan lagi..kata hatiku) lepak2 jap mlm tuh akak aku ngan hubby dier bwk kitorg gi mkn pasemboq kat padang kota (again,makan time..) on da way balik tuh pusing2 ler gi batu ferringghi lalu pdg kota lama..isk rugi camera ttinggal kat umah akak aku.. anyway kalo nk tau akak aku da ader anak wehh..ntah biler dier pregnant ntah..da laa name anak dier tuh kekampungan sket..haha

==>nie larr 'anak' akak aku..'chomel' name dier

to be continue.. :-)

2 comments:

  1. nama chomel tak ler ke kampungan sangat kalau kuching betina harus nama dia senah or joyah or kiah kalau jantan bagus kasi nama...jalak...amacam

    ReplyDelete
  2. kureng sesuaii lerr..kucing nih jantan daa ingatkan lepas nih nk kasik name orlando bloom ker..tom cruise kerr,bru larr 'malatop'..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...