03 May 2009

jom jalan2..part 3 vs Induksi...

Menjelang esok bermula larr perjalanan kuliah induksi ku..cam tak caye jer sbb awal sgt rasenye.mane taknyer aku kan baru jer masuk keje bln 2 aritu..tp papehal pun,alhamdulillah..mungkin rezeki aku..ni yg wat semangat aku berkobar-kobar nk amik exam plak nih..yer lahh bior cpt sket confirmation aku nih..takot makin lame aku tunggu nnt makin ilang plak semangat aku nk keje sebab tak confirm lg..so, sehari dua nih mmg bz tak ingat larr psl nk siapkan keje2 aku supaya biler org yg ganti aku tak fenin dan aku pn tak sakit ati kalo byk sgt org usik keje aku..huhu i'll try my best to finish my job..anyway,aritu mmg aku tak smpatt nk update post baru..hmm sblm nih aku ingat abihkan citer jln2 aku tuh..so disebabkan tak smpat nk citer aku juz upload jer laa ekk gambo2 yg berkenaan.. :-)

turun jer cable car kat bukit bendera,trus snapp!hehe


baikk punyo meng'ushar'...

first time menjejakkan kaki kat penang hill

ahli keluarga ku yg tak cukup korum..mane la pegi diorg nih?

kelas satu tuh..nk lg best,ayahandaku ditauliahkan sbg pemandu..ahaks

akak aku tertanye-tanye 'train' blkg diorg tuh berfungsi ker takk?

pemandu pelancong tak berbayor,merangkap supir kami..haha sory bro! sory sis!

dlm cable car pn smpatt lg pose..huhu daa mcm tin sardin dlm tuh

its time to go back! bye penang hill,see ya!
muke2 keletihan tp puass ati lorh..


Last but not least...

pose istimewa untuk tatapan umum..haha :-)

Mai la pi Penang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...